Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2011. július 23., szombat

Reggeli viccesek

Reggeli rajzoláskor Marci rajzol egy kicsi valamit a papírra.
- Ez a Bobó messziről.
- Én is rajzolok egy Bobó messzirőlt.

***

Bemegyünk a fürdőszobába, amíg Marci fürdik.
- Ez mi? (brutálisan tombol most az ezmikorszak)
- Kontaktlencsetartó. Ebben van Apa kontaktlencséje.
- Ebben van Mama puncivitéze.

7 megjegyzés:

  1. Mire mondta a puncivitézt???? :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. azt tudom, de mire mondta h miben van pv?

    VálaszTörlés
  3. szerintem a lencsetartóra, vagy nemtom... Csak megismételte a szerkezetet kicsit viccesebb kimenetellel.

    VálaszTörlés
  4. szépen vagyunk mondhatom, sutyiban megy itt a blogolás, nagyon mérges lennék, ha nem röhögtem volna szét az agyam!!! :D
    puszi

    VálaszTörlés
  5. nem blogolás!!! betelt a füzetem.
    de mondtam múltkor, vagyis úgy vettem ki, mintha vágnád valamelyik okos mondásánál Lilkónak. Még te mondtad, h írjam fel az oldalra. Nem?

    VálaszTörlés
  6. Akartam is mondani, h én persze egyből kitettem a blogomba, szereztem pár zugolvasót :))

    VálaszTörlés