Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2011. július 25., hétfő

Nem! Egyedül!

Igazából akartam egy ilyen posztot, aminek csak címe van, a rizsa fölösleges is, mit kell azon magyarázni, h napjában hányszor hangzik el ez a felkiáltás. Evésre főleg, de sok minden másra is vonatkozik. De aztán rájöttem, h igazságtalan is lenne, mert sokszor mondja, h segítsünk. Az más kérdés, h nem mindig fogadja el a segítséget, amit ő maga kér, mert én már csak a rend kedvéért ajánlom fel az esélytelenek nyugalmával.

De voltak ma is cukiságok, úgyhogy ezt a fenti hatásvadász ötletet mellőzöm is.
Várjuk Apát vacsira, ezt mondom is neki. Odasétál az ajtóhoz, megáll előtte, egyik lábáról a másikra.
- Dolgozik az Apa szerintem.

Hozza a gumicsizmáit, felpakolja a puffra.
- Hozom az egyik gumicsizmádat, hozom a másik gumicsizmádat, és már indulunk is.

Olvassuk A tesó-ügyet, a kislány gumicsizmában van benne.
- Ebben megy a kislány az Ági nénihez.
(Az elmúlt héten kétszer is voltunk Ági néninél, a doktornéninél, mindkétszer zuhogott, úgyhogy gumicsizmában.)

Színek. A piros, a narancssárga, a zöld, a fekete 100%-os találati arányt ér el, ma pedig többször a rózsaszínt is beazonosította, amikor rajzolt. ("Rajzolok rózsaszín Bobót.") Tudja - szerintem inkább csak megtanulta hallás alapján, de ha szóba jön, mindig végigbeszéljük és elmondja -, hogy Mama szeme barna, Apáé zöld, Lilkóé kék.

Az új Ravensburger erdős könyvét nézegetjük, van benne egy hangyaboly.
- Nézd, mennyi hangya!
- Hangyák fekete munkás serege.
Wow.

Biciklizős lemezt teszem be, nem emlékszem, mikor hallgattuk utoljára.
- Mindjárt jön a biciklizós dal.

Vérvétel.
- Mama ölébe. Kimegyünk az ajtóból.
(megszámlálhatatlanul sokszor.................:( )

2 megjegyzés: