Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2011. augusztus 7., vasárnap

Kisegeres, újágyasok, balatonosok, egyéb

Csütörtök. Első éjjel az új, nagylányos ágyban.
-Apával építettétek. 
Persze segített, csavart húzott, stb. A debütáló éjszaka szuperül sikerült, bár én remegve aludtam, éberen, hogy bármikor kizuhanhat, mikor jelenik meg nálunk hajnal négykor, hogy ő felkelt, stb. Annyi volt csak, hogy kétszer kért inni, vittem neki, de ezek még 11 előtt voltak. 
Aztán reggel 7.04kor (amikor amúgy is kelni szokott) megjelent az ágyunknál hálózsákban, ragyogva, önelégült arccal.
- Kijöttél.

Péntek.
Kimentünk az IKEÁ-ba, mivel elfelejtettünk lepedőt venni, így az első éjszakát egy 160x200-as lepedőn töltötte. Mondtam, h egy játékot választhat. Rettegtem persze, nehogy valami gigantikus ocsmányságot/sínrendszert stb. válasszon, de nem: megakadt a szeme egy apró kisegéren. Szerelem első látásra, ki sem engedte a kezéből és soha többé rá se nézett semmilyen másik játékra. Kértem, h a pénztárnál mutassa meg a néninek, hogy ki tudjuk fizetni. Megmutatta (kezéből  nem adta ki), odatolta a néni arca elé.
- Köszönöm a kisegeret.
Itthon kérdeztük: Hogy hívják a kisegeredet?
- Fehér kisegér. 

Elfelé jövet mondtam, hogy megyünk a Balatonra, csak el kell mennünk a raktárba átvenni a csaptelepet. És jött a kedvenc mondatom, soha még nem hallottam, olyan komoly arccal mondta!
- Elintézzük a dologkat. Utána megyünk a Balatonra Nagypapáékhoz. 
(fuldokolva a kacagástól:) - És mit fogunk csinálni Nagypapáékkal Balatonon?
- Megmutatod a kisegeredet. 

Balaton. A teljesség igénye nélkül.
Reggeli fetrengés közben: - Lilkó és Apa harapdálja a családot.

Minden reggel:
- Lilkó, mit szeretnél ma csinálni?
- Nagymamáékhoz menni.
(ott voltunk velük-náluk végig)

Kérdezgetés folyamatosan. A hangsúly persze leírhatatlan.
- Mit eszik a Nagypapa? Hol van a Nóri? Mit csinál a Nóri? Mit fogunk reggelizni/ebédelni/vacsorázni.

Étteremben.
- Hamarosan itt a pizza. (nem is tudtam, h ismeri ezt a szót, h hamarosan)

Mondtuk neki, hogy délután jönnek hozzánk Zsoltiék, akivel már találkozott sokszor, ő Apa  egy barátja.
- És jön még hozzánk a Lola is. Emlékszel a Lolára, Lilkó?
- Igen. Ő Apa barátnője.
(magyarázkodásnak hat, ha ideírom, hogy Lola a Zsolti kutyája?)

Már itthon. Megáll a fürdőszoba ajtaja előtt, hallja, hogy bent csobog a víz. 
- Valaki zuhanyozik. Szerintem a Mama.

Megfog egy neszeszert.
- Erika (=a hintalova) nem fér bele. Csak a fóka.

1 megjegyzés: