Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. augusztus 18., szombat

Manócskáék, rendetlen

Tegnap a hintában.
- Manócska, lökjél már meg egy kicsikét.
- ?? Én vagyok a Manócska?
- Igen. Én pedig vagyok a Mazsola. Norcsi pedig a Tádé.
Későbbi beszélgetésünkből kiderült, h Apa Varjú bácsi.

***

Norcsi egy kavicsot töm a szájába. Odanyúlok.
- Nem. Ne egyél kavicsot.
- Hát te meg mi a csudát csinálsz, te Berta Tádé?

Aztán egész délután így hívott minket, és sokkal készségesebben csinálta, amit kértem, ha Mazsolának hívtam. 

***

Tegnap Zsuzsa néni azzal fogadott, h Lilla nem aludt a bölcsiben, hanem egész alvásidőben rendetlenkedett. Később ültünk a Jókenyérben.
- Mama, én rendetlen vagyok.
- ???
- De már nem vagyok rendetlen, mert most nincs alvásdő.
Ezzel nem tudtam vitatkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése