Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. augusztus 10., péntek

Klassz

Jövünk haza a dm-ből, a kisbabakocsiját tolja maga előtt az utcán, annak az aljában hozza 10-es szivacscsomagot, amit vettünk. A járdánál kicsúszik, ahogy lehajol felvenni, észrevesz vmi rajzot a csomag oldalán.
- Mama, te észrevetted már, hogy ezen egy kislány egy csúszdával foglalkozik?

***

- Mit szólnál, ha ebédre sajtos tésztát csinálnánk ma?
- Ó, hát én azt nagyon szeretem, nem tudtad, Mama?

***

Ez még egy régebbi, csak most jutott eszembe.
Elmesélem neki, h Grétának van egy nagy sebe az állán, mert elcsúszott a fürdőkádban. 
- Biztos nem volt krokodiljuk, ugye, Mama?

***

Tegnap a pékségben hagytam a táskám, lélekszakadva visszarohantunk érte, ott volt. Magyarázom neki, h minden ok, csak megijedtem, mert benne volt a kulcsom, telefonom, irataim, pénztárcám.
- Mama, akkor adjuk oda a Norcsinak a kulcsodat, majd ő jobban vigyáz rá.

Még jópárszor sóhajtozom megkönnyebbülten, h meglett a táska.
- Jólvan, Mama, megvan a táskád, most már ne ijedjél meg, jó?

***

- Nekem nagyon klassz ez a gatyám.
- Klassz?! De cuki vagy! Kitől tanultad ezt a szót?
- Senkitől, én találtam ki ezt a szót, hogy klassz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése