Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. augusztus 31., péntek

Butaság, szülés

Ül a nagyhintán, mostanában úgy szoktuk, h meglököm és amikor már megy a hinta, elkezdi hajtani magát. Az álló hintából még nem megy egyedül, h lökje magát. Magyarázza, h magasra lökjem, nagyon magasra. A mellette lévő hintában egy kisfiú (nagyfiú, minimum 2 évvel idősebb) ül és nagyon cukin hadoválja, mondja-mondja, h ne lökjem magasra, mert kirepül a világűrbe és rakéta lesz, meg tűzgolyó, és visszacsapódik a földre, stb. Nem tudnám szó szerint idézni, elég cukin mondta ezt a totál fiús szövegét, eléggé elragadtatta magát.
Lilla totál flegmán odaszól nekem a monológ végén.
- Na, ez a butaság, amit a kisfiú beszélt.

***

Tegnapelőtt a bölcsibe Malackát vitte (plüss). Amikor jöttünk el a bölcsiből, begyömöszölte a pólója alá, hogy ő terhes. Ez nem nagy szám nála önmagában, elmondta, h a babája kisfiú lesz, Malacka lesz a neve, a punciján fog kiszületni, stb.
-És hol fog megszületni? Bemész a kórházba, mint én, amikor a Norcsi született?
- Nem, otthon.
- ???
- A másik két gyerekem, a Hello Kitty és a Pulcsis Cicával bementem kórházba. Malacka otthon fog megszületni. 

Végig pocakkal bringázott a Parkig, ahol egyszercsak leszállt a bringáról, előrángatta Malackát a pólója alól, újságolta, h megszületett. Örömködtünk, gratuláltam, stb. Azonnal felvette a kis oktatószerepet, mondogatta, h mi hogy van a kicsiknél.
- Nagyon kell rá vigyázni, tudod? Mert ő még picike.
- Tudom. És most megszoptatod?
- Majd negyed hétkor.

Így. Otthon szül, de szigorú napirendet tart.




2 megjegyzés:

  1. kész vagyok... :D
    amúgy meg én nem látok itt ellentmondást: még keresi az utat :D

    VálaszTörlés
  2. heheee :):) csak így tovább!

    VálaszTörlés