Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. március 23., péntek

Kisbaba

- Mama, nekem egy kisbaba van a hasamban benne, itt.
- Tényleg?
Nem kérdezek, várom, mi fog ebből kisülni.
- Igen, itt a hasamban van, és majd meg fog születni a puncimból.
- És hogy fogják hívni?
- Sári kisbabám.
- De jó név! És mit fog enni?
- Tejet innen a cicimből.
(És mutatja, kb a köldöke magasságában a két cickót. Nincsenek illúziói, lehet :)
- És hol fog aludni?
- Itt a pihenőszékben, mert a kiságyban a Nóri van.

Érdekes, h ez most jött elő, azt hittem, előbb fog.

5 megjegyzés:

  1. Wow, én meg azt hittem, hogy kb 6 évesen ilyen okosak. Éljen Lilkó :)

    VálaszTörlés
  2. Azért lepődtem csak meg, mert sokat olvasgattam még terhesen és mindenhol azt láttam, h majd ő is eljátssza a babáival, amiket én csinálok Nórival, majd fogja szoptatni meg pelenkázni őket, de ennek nyoma sem volt egy percig se. (Kivéve, amikor egyszer az öntögetős játékával közölte, h ő most fej a cicijéből :) Mindent élesben, élőben akart csinálni, én ugye elképzeltem, h majd idillien pelenkázzuk egymás mellett a babáinkat, ő az övét, én a Nórit, de ő mindent Nórival akart csinálni. És amióta megszületett "Norcsikistestvérem", rá se néz a babáira, ez is tök érdekes, itt hevernek érintetlenül azóta.

    Ezért volt ez most érdekes, h előjött..

    VálaszTörlés
  3. :) Idilli elképzeléseim nekem is voltak, ehhez képest, ha Zalán itthon van betegen, elég hamar totál káosz tud kialakulni és kétségbeesésemben igen is a tévét használom babysitternek :(

    VálaszTörlés
  4. :) Dina egyfeszt terhes, vagy kisbabája van, amikor épp nem királylány-balerina.

    VálaszTörlés
  5. Tudom, sőt szoptatni is szokott, úgy tudom! Amikor voltunk nálatok úgy egy éve, az Évi szoptatta a Grétát, Dina is leült a fotelbe szoptatni, majd szabályos büfiztetőtartásba vágta a babáját. :)

    VálaszTörlés