Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. március 18., vasárnap

Ki kicsoda

Állandó témánk mostanában a kit hogy hívnak és a ki kinek a kicsodája. Végigbeszéljük megint a családot, elmondjuk a tesóm barátnőjét is, nagyon szeretjük őt, és Lilkó után Nagynorcsinak hívjuk már családilag.

Én: Tudod, ő a Bubu barátnője.
Lilkó: Meg Apáé.
Én: Nem, csak a Bubué.
Lilkó: A Mama pedig Apáé.
(sztem tök ügyes, h ezt az analógiát összerakta. Gondoltam, tovább megyek egy lépéssel, bevezetjük a feleség fogalmát.)
Én: Tudod, kije vagyok én Apának?
Lilkó: A büszkesége.
Én: Igen, az is, biztos. De én arra gondoltam, hogy a felesége.
Lilkó: De miért, Apa?

(Mondtam, h miért-korszak is van?)

***

Ez még egy múlt heti.
Fekszenek egymás mellett a kanapén a lányok, pelenkázás után.
- Kész vannak az én szépséges lányaim. Tudod, kik az én lányaim?
- A Lilkó meg a Nóri.
- Igen.
- Meg Apa.
- Nem, Apa nem a lányom.
- Apa a fiúd.

***

Fürdés előtt meztelenül hentereg az ágyán, megjegyzem, hogy a puha fenekét jól megharapdálnám.
- Kinek van puha feneke, azt tudod?
- Lilkónak, meg a Nórinak. 
- Így van.
- Meg a Mamának.
Marci felnevet, de túl korán.
- Apának pedig szőrös a feneke. 


3 megjegyzés:

  1. háááá, készen vagyok a röhögéstől :)

    VálaszTörlés
  2. hálás témákat tárgyaltok mostanság... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hohó, a túl korán röhögés de ismerős :))))))
      Jó kis idilli pillanatok ezek a fenekek körül :))

      Törlés