Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. március 17., szombat

Identitás

- Jó éjszakát, te kis tündér.
- Nem vagyok tündér, tündér az a Maszkabálban van, én Berta Lilla vagyok.

Most ez a fázis van nálunk, nem tündér, hanem Berta Lilla, nem nyuszifül, hanem Berta Lilla, stb. Imád mostanában mindenkit a teljes nevén aposztrofálni, erről beszélgetni.

***

- Gyere, te büszkeségem!
- Nem, én Norcsi büszkesége-boldogsága vagyok!

(Amúgy az összes nemmel kezdődő mondatot egy jellegzetes, agyreszelően idegesítő nyavalygással mondja.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése