Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. március 13., kedd

Ábránd

Motorozik mellettem az utcán, olyan kis békésen megyünk, nyugiban haladunk, egyszer csak:
- De jó lenne, ha Domi lennék.
Többször visszakérdeztem, h jól hallottam-e, de igen.
- És miért lenne jó, ha Domi lennél?
- Mert szeretnék sárga motort inkább. 

(Még nagyobb a lelkiismeret-furdalásom, hogy nyáron a sárga motorját, amit egyébként már kinőtt, kint felejtettem a Margitszigeten. :()

***

- Mama, vajazd meg a kenyerem.
- Szépen kérd, Lilkó.
- Vajazd meg szépen a kenyerem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése