Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. január 6., péntek

Vásári forgatag

Bent az ágyában fekszik, alvás előtt-helyett. Kint Nóri köhint egyet.
- Egészségedre, Norcsi.
Leszáll az ágyáról, kinyitja az ajtót.
- Mama, én azt mondtam, hogy egészségedre, Norcsi. Hallottad?
- Igen, hallottam, nagyon kedves vagy, hogy mondtad. Most feküdj vissza az ágyadba és aludj.
- Mama, te sütöd már a tortát?
- Nem, mert megbeszéltük, hogy majd együtt sütjük, ha felkeltél.
- Felkeltem.

***

Mostanában rengeteget monologizál, egészen körbe tud így járni egy-egy témát.
- Sütünk tortát a Nagymama születésnapjára. Lesz a nagymama tortáján gyertya. Én el fogom azt fújni és kapok belőle. Nagy szeletet szeretnék. Boldog születésnapot, Nagymama!

***

- Dudi, rajzold le a Nagymamát. A Nagymama nagyon szép lány.

***

- Mama, én elmegyek vásárolni. Elmegyek a vásári forgatagba, majd jövök.
Elindul. Visszafordul.
-Mama, hol a vásári forgatag?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése