Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. január 16., hétfő

Nórisok, Maszkabál

Nóri a hordozóban alszik, megbeszéljük, h ha felébred, Lilkó puszilgathatja. Játszik tovább, majd felugrik.
- Mama, én adok egy puszit a Norcsinak. Mama, én szeretem a Norcsit.

***

Beszélgetünk a farsangról, hogy minek szeretne öltözni, stb. Felmerül, hogy a bölcsiben be lehet öltözni, mint a Maszkabálban. Este vacsinál:
- Apa, képzeld el, hogy a bölcsiben holnap megnézni lehet a Maszkabált a tévében. A Kornival. 

***

Nórit puszilgatja.
- Mama, a Norcsi nagyon puha. 

***

Puszilgatás odabújás, stb.
- Mama, én az arcommal simogatom a Norcsit. 

***

És a végére egy Mamaalázó okosság.
- Lilkó, most nem tudunk elmenni a kisjátszóra, mert fúj a szél, látod?
- Nem, Mama, nincs itt fa. 
(A nappaliból házakra nézünk, tényleg nem lehet látni, ha fúj a szél, de a hálószobánk előtt egy nagy fa áll, és egyszer mutattam neki, hogy fújja a szél a fát.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése