Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. január 26., csütörtök

Leemeli a párkányról a zsírkrétásdobozát, vele együtt lerántja a virágot is, ami időtlen idők óta nem volt meglocsolva, úgyhogy száraz virágföld borítja el a padlót.
- Lilkó, nem hiszem el, most nézd meg, minden csupa föld.
- Nézem-nézem, Mama. Látom!

***

Az ételek és konyhai eszközök kiszórva.
- Lilkó, pakoljunk már el a konyhádban!
- Mama, inkább a te konyhádban pakoljunk.

4 megjegyzés:

  1. Az utóbbi szinte szó szerint a "söprögess a saját házad táján" :))

    VálaszTörlés
  2. ja, és tudod mi kell hozzátok is: majomkenyérfa és fokföldi ibi, azokat nem kell locsolni!! Mondanám h tudok majd adni tövet, de tudom h úgysem kell :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, tènyleg olyan színezete volt kicsit :)
    Ès tèènyleg, majomkenyèrfa!!! Meg mèg van egz fajta növèny, anyòsnyelv a neve, mert kipusztíthatatlan :) Èn orchideàt szeretnék, de nem vagyok rà mèltò, tudom.

    VálaszTörlés
  4. Ezt cáfolnom életem....én már kinyírtam egy anyósnyelvet!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés