Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2011. november 3., csütörtök

Nyelvbotlás

Esti tanakodás.
- Mit olvasson Mama? - kérdezi magától.
- Mit olvassak?
- A kistesó és az őszt.

***

Megyünk hazafelé, repeszt mellettem a motorral.
- Mit szeretnél csinálni, ha hazaértünk?
- Ételezni. (műanyag ételekkel és konyhai cuccokkal játszani órák hosszat, főzni nekünk, megteríteni, feltálalni, stb.)
- Jó, ételezzünk, nekem is van kedvem. 
- Meg megztelenkedni is szeretnék.
- Meztelenkedni? Hol? 
- A dögönyözőben. 
Még sose hallottam ezt a szót. 
- Az hol van? 
- A nagyágyban. 

***

Főz. Előtte a Muzzy in Gondoland füzetke, nyitva a szereplőknél.
- Tessék, Corvax. Köszönöm. Hű, de finom ez a krumplipüré. Adok a Queennek is. Tessék. Köszönöm. Jajj, de finom ez a kávé. Kér a Bob is. Tessék, Bob. Köszönöm. 
és ez így hossszú-hosszú perceken át.. 

9 megjegyzés:

  1. Ez a meztelenül dögönyözés vmi apa-lánya dolog?

    VálaszTörlés
  2. :D:D:D Én is körbenéztem az utcán, hogy hallotta-e vki és mit gondolhat rólunk...
    Amúgy azóta szeret meztelenkedni, mióta egyszer Bobónak mondtad, h "szeretnél csupaszkodni?", előtte soha eszébe se jutott, de úgy látszik,vérszemet kapott.

    VálaszTörlés
  3. Csak azért hittem mert hogy te "nem értetted" mire gondol. De ezek szerint tőlünk fújnak a perverz szelek.... :)A Kazi még ártalmatlan volt :)))

    VálaszTörlés
  4. Azért sejtettem, hol lehet a dögönyöző. - amúgy elég király szó, én vmi wellnessfürdő helyében lecsapnék rá és masszázságyat neveznék így.
    Elképzeltem amúgy, ahogy a bölcsiben meséli, hogy Apával és Mamával meztelenkedni szokott :D:D Asszem lesütött szemmel megyek érte ezentúl.

    VálaszTörlés
  5. Meztelenkedés: néha volt, amíg egyszer az nem volt, hogy: egy picit idepisiltem. :)

    VálaszTörlés
  6. Judit, milyen a Muzzy? komolyból is szoktad tanítgatni vagy a videókat nézi?

    VálaszTörlés
  7. Rita, Muzzy-t Lillával nem nézzük (bent maradt a suliban a dvd-m, pedig akarom majd vele, főleg, h így rákattant a figurákra), csak egy munkafüzetet talált meg véletlenül a költözés során és azt szokta lapozgatni és magyaráz a szereplőkről.
    Amúgy én kurzuskönyvként használom a Muzzy-t alsó tagozatban. Hibátlan. Rohadt sok munka van vele (mert könyv nincs hozzá, és minden, de minden anyagot nekem kell megcsinálni), de a legjobb, ami a piacon van. Illetve nincs sajnos a piacon, ez a baj. Kéne írni hozzá egy munkafüzetet, mert nagyon hiszünk benne, hogy jó, de a tkvkiadót nem érdekli. :(

    VálaszTörlés
  8. Köszi Judit! jól hangzik, meg fogom nézni.

    VálaszTörlés