Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2011. november 11., péntek

Felnőtt

Kezdem azzal, hogy kedd reggel 9 és péntek 11 között olyannyira felnőtt a lányom, a nagyobbik, hogy elképesztő. Nem csak arról van szó, hogy szubjektíve, az icipicihez képest hatalmasnak tűnik (az is igaz persze, az én hatalmas okos nagy lányom), hanem tényleg valahogy érett ez alatt a pár nap alatt. Kötőszavak, összefüggő mondatok valami kicsit magasabb szinten, mint eddig. Nem vicceseket mond, hanem olyan okosság-jellegűeket, amikre felkaptam a fejem a nap folyamán többször. Vagy lehet, hogy túl sokat voltam kitéve a csecsemőosztály szellemi szintjének.

Téma a tesó persze, sokat simogatja, ölbe is vette már, minden egyes dolgot kommentál, ami történik vele, és mindenben segít, törli a fenekét, mossa a hasát a kiskádban, hatalmas nagy segítségünk.

Ilyen választékosan nyilatkozott meg róla:
Apa: - Lilkó, észrevetted, hogy a Mamának eltűnt a pocakja?
Lilla: - Mert megszületett a Nóri.
Én: - Igen, okos vagy, kibújt a pocakomból.
Lilla: - Megszületett és rögtön a Lilkó ölében találta magát.

4 megjegyzés:

  1. Édes Lilkó...örülök nektek!
    És tényleg, fotóóóót! :)

    VálaszTörlés
  2. cukiii! és hogy én is csatlakozzam az előttem szólókhoz....fotóóóóóóót! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!!! :) Ja és fotót! :)

    VálaszTörlés