Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2011. szeptember 10., szombat

Az a baj, vicces, osztálytalálkozó

A Belga büszke lehetne, nagyon sok mondat kezdődik így nálunk mostanában, és nem az én számból hangzanak el.
- Az a baj, hogy kiömlött az összes. (=kiszórta a 2 doboz duplót a földre)
- Az a baj, hogy nem találod a barnának a kupakját.
stb.

***

Kezdi érteni, mi lehet vicces, és már ő is viccelődik a maga módján. Pl. leszedte a filctoll kupakját és beledugta az ujját.
- Beledugtad az ujjadat a kupakjába. Rajzolsz vele. Vicces. 
Mármint hogy nem lehet a kupakkal rajzolni. Most nem írok ide 20 smiley-t, de szerintem ez egy fejlődési szint, amennyire én meg tudom ítélni, hogy direkt úgy csinál, mintha rajzolna, közben tudja, hogy a kupakkal nem lehet, huncutul csinálja, és ezen "humorizál".

***

Öltözködöm, indulni készülök.
- Tornázni megyek.
- Nem tornázni megyek, Lilkó, hanem osztálytalálkozóra.
- Mi az az osztálytalálkozó? (nagyon szigorú arccal)
- Találkozom barátaimmal, akikkel együtt jártam iskolába. Például ott lesz az Emese.
Felcsillan a szeme, végre valami érdemi infó.
- Meg a Bitiboti is! Lilkó is megy!

1 megjegyzés:

  1. Én is mondtam Bobónak, hogy ott lesz Judit is, és ő is kérdezte, hogy Lilkó is ott lesz-e :))))) Cukkiiiiiiiiiik!!

    VálaszTörlés