Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2014. január 13., hétfő

Kedves, korona

Reggeli öltözködés, előszoba. Segítek a Lillának öltözni.
L: Mama! Te hogy vagy ilyen kedves, hogy segítesz nekem?!
Én: Hogy érted ezt? Nem szoktam kedves lenni?
L: Ja, de, de ennyire nagyon kedves nem szoktál lenni. Hát szuper, hogy ilyen kedves vagy most!
Norcsi: Rám is legyél kedves!

xxx

Nora megy be a bölcsiben a csoportszobába, egy hét hiányzás után. Odaszalad hozzá két barátja, és Zsuzsi kérdezi tőle:
Zs: Szia Norcsi! MEggyógyultál? Jajj, mi történt a szemeddel?!?
N: Hát beütöttem a szememet és nagyon fáj a szemem, mert beütöttem.
Zs: Hova ütötted be?
N: A palotában beütöttem a szememet a Béla ágyába. És tettünk rá fagyit, de fáj a szemem.
Zs: És milyen szép babád van! Ez új?
N: Igen, királylány.
Zs: És van neve?
N: Nincs neve, csak koronája van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése