Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2014. január 18., szombat

Haj

Frissen mosott, hullámos hosszú szőke hajjal áll előttem, ami a háta közepéig ér.
Én: Maradjunk annyiban, hogy ha nekem ilyen gyönyörű hajam lenne, nagyon boldog lennék.
Megsimogatja a hajamat.
L: Ha pedig nekem ilyen hajam lenne, mint neked, nagyon szomorú lennék.
Én: Miért????
L: Mert én olyan hajat szeretnék, amilyen nekem van.

2 megjegyzés:

  1. A boldogság kulcsa állítólag: megtanulni arra vágyni, amink van :)

    VálaszTörlés
  2. de mekkora kombináció már!!!,

    ez egy tündérgyerek:)))Ö)

    VálaszTörlés