Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2014. január 12., vasárnap

Főnök

Délután kitalált egy kompakt kis szabályjátékot, szuper volt, egyszerű és nagyszerű. Spontán jött az ötlete, de nagyon átgondolt volt. Játszottuk egyik kört a másik után, egyszer csak egy számára kedvezőtlen helyzet állt elő a játékban.
Én: Na nem baj, ez most nem sikerült.
L: De!! Ez ért, mert itt még jó az üveggolyó!
Én: Hogyhogy?! Hát nem azt mondtad, hogy oda belülre kell érnie?
L: De, de nekem lehet itt kint is, nekem úgy is ér.
Én: Igen?? Mert te ki vagy?
L: A főnökszabályozó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése