Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2011. október 29., szombat

Pocaktèma

Mi màs is foglalkoztatnà mostanàban..
Kisvakond ès az ôszt olvassuk.
- Ne tömd ùgy magad, kidurran a pocakod! - szòlt a cinke.
- Mama pocakja is kidurran.

***

Tôk màsròl beszèlgetünk, egyszercsak odajön.
- Mama pocakja elkèszült.

***

Bent ülòk a szobájàban, telefonálok, ô kint jàtszik. Berohan, mutatóujjàval hadonàszva. (mutatòujj nàla = utolsò)
- Megbeszèljük, hogy egyszer megnèzed az Èvszakokat!

***
Most pedig az hallatszik ki a szobàjàbòl:
- Megesik, hogy nèha-nèha hoppon maradunk .

4 megjegyzés:

  1. Az uccsó az Dörmögő Dömötör? :) Mi az, hogy a mutatóujj = utolsó? Utolsó figyelmeztetés? :D

    Azt hittem már azért nem írtál, mert szülsz. Gondolok rátok sokat, hátha éppen most :)

    VálaszTörlés
  2. Az utsó Dörmögőék kalandjai, aha! :)

    A mutatóujj, hát azt magától kezdte csinálni, amikor mondtuk valamire, hogy utolsó (csúszda, mese, ropi, stb.), nagyon viccesen hadonászik vele ilyenkor. Aztán magától elkezdte alkalmazni arra, amikor valamit csak egyszer akar és alkudozik.

    Szülni, hát nemtom, most egy darabig nem... én ezt nem értem :D

    VálaszTörlés
  3. Lemaradtam valamiről? Meg van a baba?

    VálaszTörlés
  4. Nemnem! Csak egyelőre semmi jele... Se fájás, plusz fent van a feje is még.. 39. hét van amúgy, szal ok, csak nem erre számítottam :)

    VálaszTörlés