Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2011. október 21., péntek

Kukta

Áll előttem a konyhában a puffon, citromos édeskenyeret sütünk, keveri a tésztát. Olvasom a recit, valami gyanús.
- Lilkó, figyelj, hagyd abba léci egy kicsit a keverést és szállj le a puffról, mert meg kell néznem a receptet a hálószobában, hogy mit kell még beletenni a sütibe.
- Lisztet.

6 megjegyzés:

  1. Miért a hálóban van a reci??

    VálaszTörlés
  2. Mert a laptopomon volt elmentve, ahonnan kimásoltam a füzetembe, de rosszul, és ez tûnt fel. Amùgy visszamászott kevergetni, amíg csekkoltam a recit, én csak annyit hallottam, "nem pedig felmászni a puffra" :)

    VálaszTörlés
  3. De jól megértenék magukat Zalánnal. :) De amúgy én, ha az orrom előtt van a recept, akkor is totál össze tudok zavarodni, mert mindig gyorsan el kell pakolni előle lisztet, tejet, mielőtt nem tesz bele még. Plussz múltkor jól elvolt a tojásfehérje veregetéssel, erre látom, hogy eszi. Fujj!

    VálaszTörlés
  4. Dia, életem egyik célja, hogy megtanítsam, nyers tojást tartalmazó tésztát nem eszünk. Még az út elején járunk :)

    VálaszTörlés
  5. "nem pedig felmászni a puffra" hát ezt is posztolhattad volna, dőlök a röhögéstől :) zseniális!

    VálaszTörlés
  6. tényleg ezek a legjobb dumák, amiket csak maga elé dünnyög :D

    VálaszTörlés