Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. december 1., szombat

Stréber

Norcsinak van egy saját speckó kis rosszalkodása: zsírkrétákat visz a játék babaágyhoz, leszórja róla a békésen alvó állatokat/babákat és ágyneműjüket, majd elkezdi firkálni az ágyat. (Most nem azért, h hasonlítgassak, de a Lilkó soha életében nem rajzolt sehova, csak papírra, füzetbe. Összefirkált fal, összefirkált kézfej, könyv, eddig nem volt issue nálunk.) Tudja, h nem szabad, csekkolja, h nézem-e, amikor csinálja, röhög, ha mondom, h nem. Ma du is ez volt, Lici nem aludt délután, Norcsi a szokásos 2,5-3 óra helyett másfelet, azt hittem, szétrobbanok idegességemben, úh kedélyesen telt utána az idő, naná. Norcsi viszi a krétát az ágyhoz, kezdi a firkálást, mondom, h ne csinálja, elviszem onnan, stb.
Nagytestvére:
- Mama, látod, hogy én pedig milyen szépen nyugodtan matricázok itt?

***

Ugyanez a délután. Megkértem, h dobja ki Norcsi pelenkáját a szemétbe. Készséges, ugrik, pattan, viszi.
- Mama, én mindig értem, amit mondasz, és csinálom, amit kérsz.

Nagy játékos, ha rossz fát tesz a tűzre. 



3 megjegyzés:

  1. Ezt Dina is csinálja, "Ugye anya én milyen szófogadó vagyok? Ugye én elsőre csinálom, amit kérsz?"

    VálaszTörlés
  2. Akkor van remény, hogy valamelyik szótfogad majd!? :) Egyébként cukkerek lehetnek. Én nagyon ünneprontó anya vagyok, de nálunk a zsírkréták és egyéb nyomot hagyó alkalmatosságok kis dobozokban vannak magasan, csak a nagy érheti el.

    VálaszTörlés
  3. Dia :) Nálunk az ikeás tábla tartóján vannak a zsírkréták, mert Norcsi rengeteget rajzol.. :))

    VálaszTörlés