Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. december 13., csütörtök

Bolond, Télapó, Jézuska

Beszélgettünk róla, h a barátnői, Gréti és Kitti betegek.
- És akkor kivel játszottál a bölcsiben?
- Egyedül.
- Azért nem rossz az néha. Te is szeretsz néha egyedül játszani, nem?
- Én nem szeretek egyedül játszani, nem vagyok én bolond!!

***

Lefényképez minket a Norcsival.
- Nna, cukik vagytok.

***

Iszonyatosan boldog volt, hogy a Télapó egy új Findusz-könyvet hozott neki.
- A Télapó pedig bement a Pagonyba, és ott megvette nekem a Findusz szülinapi tortáját. 

***

Norcsi kedvence: A török és a tehenek. Lilkó is szokta mesélni neki, de ma nagyokat röhögött a saját poénján: 
Volt egy török: tehenek.
Sosem látott Mehemed.
Nem is tudta tehenek, 
milyenek a Mehemed.
Egyszer aztán tehenek
lát egy csomó Mehemed.
Én vagyok a tehenek
Mi vagyunk a Mehemed.
stb stb. - 
-Mama, ezt most nagyon viccesen mondom, figyeld!! 

***

Hétfőn Zenekuckó volt a bölcsiben, Zsuzsáék mesélték, h volt csomó karácsonyi dal, Lilkó meg Szűz Máriaként remekelt, ringatott babát meg minden. (No komment....)
Este mesélem ezt Marcinak, aki kérdezi:
- És hogy hívták a kisbabát, akit ringattál? Jézuska?
Lilkó arcán döbbenet:
- Igen, pont úgy! Honnan tudtad??

***

Délután mézeskalácsot sütöttünk a bölcsiben, nem számoltam, hányat evett meg... rengeteget. Fürdés után mondom neki:
- Hű, mekkora a pocakod!
Lenéz rá.
- Én nem is látom a puncimat, akkora a pocakom, mert öt kisbaba van benne.

1 megjegyzés: