Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. április 18., szerda

Vegyes

Tegnap Grétivel felváltva csúszdáztak, Lilkó sokat nyafogott/hisztizett/sértődött meg, h nem egyedül az övé a csúszda, közben ilyeneket mondott, amikor épp nem bevágni akart elé, vagy félrelökni, vagy amikor épp nem sértetten zokogott.
- A Grétit nem érdekeli a csúszda.
- A Gréti nem akar lecsúszni.

***

- Lilkó, ma bölcsi után nem a parkba megyünk, hanem a Bobóékhoz, jó?
Felderül az arca.
- Jó! Ha odaértünk a Bobóékhoz, én felveszem a papucsomat, hogy ne fázzon a lábam és megkérdezem a Bobót, hogy mi a jele.

***

- Sziasztok én elmegyek világgá hiányozni!
(Háttér: Kisnyuszi világgá megy-ben mondja Knyuszi, h "Sziasztok, elmegyek világgá", mire anyukája válasza: "Hiányozni fogsz.")
Azóta ez a bejelentés így hangzik el nagyon gyakran:  
- Elmegyek hiányozni. Én vagyok a Kóbor Kisnyuszi és senki nem parancsolhat nekem. Az Egér Emma pedig a Norcsi lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése