Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. április 21., szombat

Big girls don't cry

Megyünk a parkba, bringázik mellettem, nekimegy a járdaszegélynek.
- Lilkó, tudod, hogy le kell lassítani a járdánál. Emlékszel, múltkor is mekkorát estél.
- A motorommal.
- Igen. Ezért kell lelassítani.
- Képzeld, a bölcsiben is elestem.
- Tényleg? Motorral?
- Igen. 
- És fájt?
- Nem. 
- Sírtál?
- Ne butáskodj, nem sírtam.

***

Duplózunk.
- A Lukrécia és a Bonifác itt alszanak a sziklában. Ők még nagyon picik, rengeteg alvásra van szükségük.

***

Azt imádom, h bringázik mellettem az utcán, és folyamatosan beszél. 
- Nekem a Norcsi a kistestvérem. És ha nagy lesz, együtt fogunk hintázni. És mindenhová követni fog. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése