Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2014. március 4., kedd

Szerelem

Ez is eljött. Szemelvények beszélgetéseinkből.

- Képzeld, Mama, hogy mi a T. Tomival a legjobb barátok vagyunk. És ha megyünk valahova az oviban, mindig egymás párjai vagyunk. De úgy, hogy fogjuk egymás kezét!!
- De jó nektek!
- És már puszit is adtunk egymásnak.
- ?? IGen??
- Aha, a tornateremben.
- Azt a mindenit! És milyen volt?
- Nagyon jó! És ő a legkedvesebb velem az egész csoportban. És ha nem játszunk együtt, akkor is egymásra mosolygunk.

-----

- Mama, képzeld, hogy mi nem mindig játszunk együtt a T. Tomival, de akkor is mindig közelítünk egymáshoz a csoportszobában.

-----

- Mama, én a legjobban a T. Tomit szeretem a csoportból. És ő lesz a férjem.
- Tényleg? És miért?
- Azért választottam őt, mert ő a legkedvesebb fiú a csoportban. Én leszek a felesége, ő pedig a férjem.
- És ezt ő is tudja vajon?
- Hát még nem mondtam neki, mert ezt most találtam ki színezés közben.

---

Este meg egy ilyet mondott:
- Mama, nekem jó érzés rágondolnom a T. Tomira.

És mindezt úgy, hogy pironkodva, kuncogva mondja ezeket. Hoppá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése