Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2013. március 20., szerda

Apaférj

Családokról beszélgetünk, szóba jön a tesótéma, mondjuk neki, h nem lesz több kistestvér.
- De én szeretnék egy olyat is, aki egyészen pici baba.
Erre mondtuk neki, h majd ha nagy lesz, akkor lesz neki saját kisbabája, ha szeretne a férjével. Teljesen felderült az arca.
- És lesz férjem is?
- Persze, ha szeretnéd, akkor lesz.
- Szeretném. És nekem Apa lesz a férjem.

Kicsivel később megint mondta, h Apa lesz a férje. Teszteltem kicsit a reakcióját.
- Neeem, Apa az én férjem, nem adom.
- Jó, de akkor nekem legyen egy másik és cseréljünk.

2 megjegyzés: