Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2013. február 20., szerda

Önbizalom

Beszélgetünk és Lilkó rákérdez, h az új kisfiú miért sír sokat és miért van vele az anyukája a bölcsiben. Elmagyaráztam a beszoktatás mibenlétét, és mondtam, h vele is ott voltam eleinte, de amikor megtanulta, mi hogy van, akkor már nem volt rám szükség és eljöttem.
- Szeptemberben mész oviba, akkor is ott leszek veled egy ideig, a Norcsival pedig a bölcsiben. És ha megtanultátok, mi hogy van ott, akkor már egyedül fogtok ovizni-bölcsizni.
- Nem egyedül, Mama, nem egyedül fogunk járni!! Hanem a barátainkkal. Képzeld, a Norcsinak is lesznek barátnői.


1 megjegyzés:

  1. hú, de izgi, két nagylány! te meg mész vissza dolgozni szeptembertől? várod már? :)

    VálaszTörlés