Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. november 10., szombat

Bor, mámor, szülinapok

Ha megnő a Norcsi, akkor már nem kell vizet innia, ihat bort. Én pedig óvodás leszek.

***

A buszon kérdezi egy néni?
- Hány éves vagy?
- Én még nem vagyok éves, mert még a Norcsinak van születésnapja. Utána pedig hároméves leszek.

***

Uez a néni:
- És mi a jeled a bölcsiben?
- Mama, azt nem mondom meg a néninek, hogy mi a jelem a bölcsiben, mert az óvodában eper lesz a jelem. 
(soha életében nem evett meg még egy szem epret se.)

***

Egyik este azt játszottuk, hogy én voltam Norcsi, Lilkó Apa, Norcsi Lilla (ez a lényeg asztori szempontjából), Apa pedig Mama.
Lefekvés előtt azt mondja:
- Add oda ezt a cumit a Norcs.... Lill.. (szünet) a pöttyös pizsamásnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése