Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2012. október 14., vasárnap

Barátság definíciója

Kezében egy régi macim.
- Tudod, hogy ez az én macim volt gyerekkoromban? Nagypapától kaptam.
- Igen, de már kinőtted.

***

Károlyi kertben hintázik.
- A Norcsi kisbabánk miért nem jött?
Elkezdem magyarázni neki, h hideg van, és nem szívesen teszem le a földre Norcsit már, járni viszont még nem tud, nem olyan  buli neki a játszótér.
- Igen. Meg Apa beteg, és vigyáz rá otthon a Norcsi. Azért nem jött.

***

- Képzeld, Mama, a Malacka meg a Hello Kitty barátok.
- Nem testvérek?
- De. És barátok is.
- Ti is a Norcsival barátok és testvérek is vagytok egyszerre?
- Igen.
- És szerinted mit jelent az, hogy barátnak lenni?
- Hogy összeölelkezünk és együtt játszunk.

2 megjegyzés:

  1. Pár hete álmélkodva olvastam, hogy Lilkó milyen gondos anyuka, erre képzeld kettő napja nagymama lettem. Egy kukac, egy katica és egy kistehén nagymamája, valami faramuci neveik vannak, 3,5 évesek. A kisbabáit mindenhová hurcolja, altatja, mindent megmutogat nekik, kiborul, ha nem jól látják, amit csinál és folyton sírnak, úgyhogy ölelgetni kell őket és dajkálgatni, szeretik az esti mesét. Mit mondana erre egy pszichológus? Virág? :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretettel gratulálok, nagymama! :)

    VálaszTörlés