Miért?

A Lilla születésekor elkezdett - és azóta kampányszerűen vezetett... - babanaplónk betelt. Már kinéztem a következőt - gyönyörű -, de most nem látom, mikor tudok elmenni megvenni. Viszont egyre szebben egyre érdekesebb dolgokat mond, amiket fel kell írni. Átmenetileg ide.

2011. december 1., csütörtök

Nórisok

Nóri torka szakadtából ordít.
- Ébredezik már a Nóri egy kicsit szerintem.

***

Nórika, Nórika táncol,
körben az angyalok ülnek,
békahadak fuvoláznak
sáskahadak hegedülnek.  - Tök magától van a behelyettesítés.

***

- Nóri, ébresztő, kitakarózlak! Fölébresztő van! Itt a tej! Kivesszük a Nórit! Én viszem ki a kanapéra. Én cserélem ki a pelenkáját. Én!

***

Nyisd ki a szádat, krokodil! Nem jó, nagyobbra. Próbáld újra, ügyes vagy. Itt a husika neked.
(Na, kitől hallja ezeket a mantrákat? Krokodil és husika szavak behelyettesítendők.)

***

Játszik az új játékával, ami az elmúlt hónapok legszuperebb vétele.
- Jajj, ki kell cserélnem ezt a cipőjét a Mamamacinak, mert túl virágos.

***

Beszélgetünk a Télapóról, hova tesszük majd a csizmát, mit hoz bele a Mikulás, stb. 
- És mit szeretnél kapni a Télapótól?
- Csokit. Azt kell beletennie a cipőmbe.
- És még szeretnél valamit? Piros almát? Mogyorót?
- Benti cipőt szeretnék.
- Benti cipőt?
- Igen. Benti cipő sarkát szeretném nagyon.

***


Olyan jókat mond még, de most nem jut eszembe persze.

2 megjegyzés: